021-22055390

آگهی طولانی یا آگهی کوتاه کدام بهتر است؟ (بخش اول)

آگهی طولانی یا آگهی کوتاه کدام بهتر است؟ از موضوعاتی که پس از گذشت مدت ها، همچنان در حوزه ی کپی رایت تبلیغات و بازاریابی مورد بحث قرار میگیرد، یافتن پاسخ به این سوال است که کدام یک از این دو نوع آگهی بهتر است - طولانی یا کوتاه؟ طرفداران آگهی  یا آگهی  نویسی کوتاه باور...

read more

تحلیل آماری استوری اینستاگرام

تحلیل آماری استوری اینستاگرام شاید باورنکردنی به نظر برسد که روزانه ۵۰۰ میلیون نفر ازکاربران در سراسر دنیا از استوری ­های اینستاگرام استفاده می­کنند (و این رقم هر دقیقه و با سرعت در حال افزایش است). استوری­ها، علاوه بر این که روشی جالب و سرگرم کننده برای برقراری...

read more

تیزر تبلیغاتی بحث برانگیز ژیلت با الهام از کمپین MeToo#

تیزر تبلیغاتی بحث برانگیز ژیلت با الهام از کمپین MeToo#   تبلیغ جدید غول اصلاح صورت جهان، ژیلت  واکنشهای آنلاین بسیاری را برانگیخته است ژیلت در این تبلیغ نشان می دهد رفتار سنتی مردان ازین پس جذابیتی ندارد. ژیلت در اوایل سال 2019 تیزر تبلیغاتی با الهام از کمپین...

read more

بهترین و بدترین آگهی های تبلیغاتی سوپربول 2019

بهترین و بدترین آگهی های تبلیغاتی در سوپربول بدون شک، سوپربول  لیگ فوتبال آمریکا بسیاری از هیجان انگیز ترین ، جذاب ترین، موثر ترین و نوآورانه ترین شاهکار های تبلیغاتی را که تا کنون دیده شده به ارمغان آورده است و البته تعدادی از بدترین آگهی های تبلیغاتی را نیز می توان...

read more

جو سازمانی برنده

جو سازمانی برنده مقدمه همه افراد برای صرف تعطیلات خود دنبال مکان هایی هستند که بتوانند در آنجا چه از لحاظ آب و هوا، فرهنگ، مکان تاریخی و تفریحی و ... لذت ببرند و بتوانند مجددا به آنجا سفر و یا آنجا را برای زندگی دایم انتخاب کنند. اگر کلمه "مکان ها" را با "سازمان" و...

read more

آغاز همکاری کــوشا با محبوب ترین قهوه‏ ی جهان

آغاز همکاری کــوشا با محبوب ترین قهوه‏ ی جهان به مناسب آغاز همکاری کوشا با نستله نگاهی بر تاریخچه ی این شرکت میاندازیم: تاریخچه نستله از شهری ویوی در سوئیس شروع میشود. در سال 1867 هنری نستله پایه گذار این کمپانی برای مادرانی که نمیتوانستند به بچه هایشان...

read more

پرداخت ها را تنها با استفاده صورتتان انجام دهید!

پرداخت ها را تنها با استفاده از صورتتان انجام دهید!علی بابا در چین به آزمایش سیستم پرداختی پرداخته که میتواند تحول بزرگی به همراه بیاورد. مشتریان در فروشگاهی که همانند KFC  است و با نام KPRO به فعالیت میپردازد قادر هستند تا با سیستم تشخیص چهره هزینه غذای خود را پرداخت...

read more

چرا برند ها درحال آماده شدن برای تبلیغات 6 ثانیه ای هستند؟

چرا برند ها درحال آماده شدن برای تبلیغات 6 ثانیه ای هستند؟ در سال 2018 همه رو به سمت تبلیغات "میان وعده" ای میاورند. حرکت به سمت ویدئو های کوتاه به خوبی پیش میرود - یولیا کیم باید سه ماهه آخر سال میلادی را دوران رشد تبلیغات ویدئویی 6 ثانیه ای بدانیم، چراکه تعدادی از...

read more