برنامه ریزی و اجرای کمپین ها

پشت هر برند مطرح یک کمپین تبلیغاتی خوب وجود داره. با افزایش برند های جدید و تلاش مضاعف برند های قدیمی و بزرگ تر رقابت برای داشتن کمپین تبلیغاتی متفاوت و جدید هر سال سخت تر میشه. در همین راستا کوشا اساس کار خودشو خلاقیت و متفاوت بودن قرار داده و سعی میکنه که همیشه با ایده های نوین سازنده ی کمپین هایی منحصربه فرد باشه. هدف ما در این کمپین ها طراحی شعارها و ایده های تبلیغاتی است که با برند شما عجین خواهند شد و تا سال ها در ذهن مردم باقی میمانند.

تحقیقات بازار و مشاوره

شناخت مشتریان، علاقه مندی ها، رفتار و بازخورد آنها نیازمند مهارت های جامعه شناسی است. کوشا برخوردار از تیمی است که همانند جامعه شناسان به بررسی رفتار و انتخاب های مصرف کنندگان و کسب و کارهایی که میتوانند مشتریان شما باشند میپردازد. اطلاعاتی که کوشا از تحقیقاتش به دست میاورد برای هر گونه تصمیم گیری در حوزه بازاریابی حیاتی هستند. در خدمات تحقیقات بازار و مشاوره ما این اطلاعات را در اختیار شما میذاریم و در تمام تصمیم گیری ها در کنار شما خواهیم بود.

دیجیتال مارکتینگ

اهمیت داشتن نامی خوب در فضا و رسانه های دیجیتال بر هیچ کس پوشیده نیست. این روزها هر کس قبل از اقدام به خرید هر گونه محصولی سری به وبسایت سازنده و شبکه های اجتماعی میزند تا در مورد آن محصول تحقیق کند تجربه ای که آن فرد در حین جستجوی نام برند خواهد داشت تاثیری مستقیم بر تصمیم گیری او در خرید آن محصول دارد. هدف ما در دیجیتال مارکتینک ساخت تجربه ای خوب برای مشتریان از برند شما در فضای دیجیتال است. مسؤلیت کوشا استفاده از تمام منابع و ابداع روشی خلاقانه و بی همتا برای معرفی برند شما در فضای دیجیتال است.
یکی از مزایای دیجیتال مارکتینگ استفاده از روش تبلیغات ویروسی است. در این روش با استفاده از رسانه های اجتماعی مشتریان شما هر یک به فروشنده ای تبدیل خواهند شد که به تبلیغ محصولات شما میپردازند. هدف ایجاد انگیزه و تشویق مشتریان به اشتراک گذاری مطالب تبلیغاتی مانند: ایمیل ها، صفحات وب، ویدئو ها، عکس، بازی های انلاین و … است. مهم ترین مزیت این روش آن است که این اشتراک گذاری معمولا به صورت خودجوش خواهد بود و هزینه ی تبلیغات کاهش میابد.