88208591

برندها چطور استراتژی خود را برای بقا در پسا کرونا تنظیم می‌کنند

استراتژی تبلیغاتی و کرونا

هم‌زمان با سقوط بریتانیا به بدترین بحران اقتصادی که می‌توان به یاد آورد، قابل‌درک است که کمپانی‌ها به حالت جان کندن یا تلاش برای بقا دربیایند. در این شرایط استراتژی‌های کوتاه‌مدت که بقای کمپانی را تضمین کند اولویت می‌یابند اما چشم‌پوشی از استراتژی‌های بلندمدت می‌تواند خسارات سنگینی برای برند به همراه داشته باشد.

بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی، داشتن یک چشم‌انداز بلند-مدت (در حد چند هفته نه حتی چند ماه) می‌تواند برای برندها دشوار باشد. بسیاری از کمپانی‌ها که در حالت تلاش برای بقا هستند و البته اهمیت داشتن یک استراتژی بلندمدت را می‌دانند، متوجه‌اند که چند ماه آینده می‌تواند در حکم موفقیت یا ورشکستگی باشد.

خرده‌فروشان به‌طور مثال، الآن با بحرانی اساسی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که ادامه‌ی حیات کسب‌وکارشان به آن بستگی دارد و می‌دانند که اگر نتوانند در فصل کریسمس امسال سرمایه لازم را جمع کنند ممکن است در سال 2020 دیگر وجود نداشته باشند و به تعطیلی کشیده شوند.

بااین‌حال فلیپ گری مدیر بازاریابی شرکت the entertainer خوش‌بین است. او می‌گوید پندمی باعث شد بسیاری از خرده‌فروشان مجبور شوند کاری را که باید مدت‌ها پیش (پنج سال پیش) انجام می‌دادند بالاخره انجام دهند. مثلاً در حوزه‌ی حضور دیجیتال، شرکت‌های بسیاری کم‌کوشی کرده بودند و در طول قرنطینه‌ی سرتاسری مجبور شدند کسب‌وکار خود را دیجیتالی کنند. فلیپ امیدوار است کمپانی‌اش بتواند با استراتژی‌هایی که مورد بازنگری قرار گرفته‌اند از کریسمس امسال بهترین بهره را ببرد.

فلیپ در پایان می‌گوید مسئولان بازاریابی باید در طرح‌ریزی استراتژی‌های کسب‌وکار یک کمپانی شرکت داشته باشند و اجازه ندهد این استراتژی‌ها بدون آن‌ها شکل بگیرد.

منبع
مارکتینگ ویک

کمپین دیجیتال برند اکتیو برای روز جهانی مرد

به مناسبت روز جهانی مرد برای برند اکتیو کمپین دیجیتالی اجرا شد. در این کمپین برای 5 اینفلوئنسر مرد پک های هدیه‌ای از محصولات اکتیو طراحی و فرستاده شد.و سپس در استوری، آنباکسینگ این پک‌های هدیه را انجام دادند....

کمپین دیجیتال جشنواره نوروزی اکتیو

این کمپین با هدف ترغیب افراد به خرید محصولات اکتیو از طریق اینستاگرام طراحی شد و هدف اصلی جشنواره بر گرفتن فالوور نبود. جشنواره نوروزی اکتیو از 5 اسفند تا 13 فروردین ادامه یافت. شرایط شرکت در جشنواره به این صورت بود که افراد برای شرکت باید کد روی محصولات اکتیو را به...

اکران کمپین محیطی بیمیتو

بیمیتو یکی از کارگزاری‌های آنلاین استعلام، مقایسه و خرید بیمه‌ها نظیر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه اشخاص و بیمه درمان از شرکت‌های متعدد بیمه‌ای است. کمپین محیطی بیمیتو، در خرداد ماه 1400، توسط شرکت تبلیغاتی کوشا اکران...