22055390

تبلیغ تازه ی کوکاکولا بعد از ماه‌ها دوری از تبلیغات

بهترین تبلیغات 2020

از زمان شیوع پندمی کرونا که بر زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا تاثیر گذار بود، کوکاکولا فعالیت‌های بازاریابی خود را متوقف کرد و به جای آن تلاش خود را متوجه حمایت از خرده‌فروشان و اقشار آسیب دیده کرد، گذشته از اینکه بیش از 100 میلیون دلار برای مهار آسار مخرب این بیماری به انجمن‌های مختلفی در سراسر جهان کمک نقدی کرد. اما حالا این برند با کمپینی جدید با عنوان «open like never before» (پذیرا تر از همیشه) به دنیای تبلیغات بازگشته است. این کمپین با یک تیر دو هدف را نشانه رفته است و هم به بازگشایی تدریجی مشاغل اشاره دارد و هم به تاثیر قرنطینه و خانه نشینی روی همه ی ما انسان‌ها.

در این تبلیغ راوی که شاعری انگلیسی است شعری با مضمون خوش‌بینانه که دعوت به تغییر می‌کند را میخواند. این تبلیغ بر این ایده استوار است که ما لازم نیست به شرایط معمولی یا نرمال برگردیم بلکه میتوانیم خود را بهتر کنیم و با تغییری مثبت نه به جهان گذشته بلکه به سمت یک جهان بهتر پیش برویم. در این ویدیو مشاغل کوچک و محلی نمایش داده می‌شود و ارزش آن‌ها برجسته می‌گردد، محل‌هایی مثل هتل‌های کوچک و کافه‌های محلی و رستوران‌هایی که دوباره بازگشایی می‌شوند. تبلیغ جدید کوکاکولا را می‌توان با چندین تبلیغ دیگر که بازگشتن به شرایط نرمال (new normal) را جشن می‌گرفتند مقایسه کرد. کوکا کولا اما نگاهی امیدوارانه به گذار از شرایط کرونا و نحوه‌ای که کرونا باعث شده مردم اولویت‌های خود را بازنگری کنند، انداخته است.

لورا ویسکو مدیر اجرایی خلاقیت در شرکت 72andsunday که این کمپین را برای کوکاکولا اجرا کرد، میگوید زیبایی این دروره ی مبهم و نامشخص این بود که برای اولین بار در دوارن مدرن همه ما مجبور شدم به مفهوم نرمال فکر کنیم و تصمیم بگیریم که دوست داریم این نرمال چه طور باشد. از این تبلیغ 2 دقیقه‌ای دو ورژن دیگر هم تدوین شده است، یکی 30 ثانیه‌ای و دیگری 60 ثانیه‌ای که در اینجا نسخه‌ی کوتاه‌تر آن قرارداده شده است.

منبع:

adnews

ایونت آنلاین معرفی محصولات جدید هوآوی

ایونت آنلاین معرفی محصولات جدید هوآوی مدیریت اجرایی : ترانه بنکدار مدیر ایده پردازی: حمیدرضا کشانی تیم ایده پردازی : امیر عالمی اکانت منیجر : مونا قوشچی ایونت پلنر : سجاد سلیمانی تدوین: نیکان خبازی مدیر پروژه : ابراهیم محمدی مدیر تیم فیلم برداری : ناصر...

ایونت سولاته کاله در باملند

ایونت سولاته کاله در باملند مدیریت اجرایی : ترانه بنکدار مدیر ایده پردازی: حمیدرضا کشانی تیم ایده پردازی : امیر عالمی اکانت منیجر : مونا قوشچی ایونت پلنر : سجاد سلیمانی تدوین: نیکان خبازی مدیر پروژه : ابراهیم محمدی مدیر تیم فیلم برداری : ناصر...

کمپین خدمات غیرحضوری بانک تجارت

بیلبوردهای کمپین محیطی بانک تجارت توسط آژانس کوشا در آستانه نوروز اکران شد. کمپین خدمات غیر حضوری بانک تجارت و اطلاع رسانی اپلیکیشن این بانک در سراسر شهر تهران؛ توسط آژانس تبلیغاتی کوشا اکران شد. بانک تجارت در آستانه سال نو به علت شیوع ویروس کرونا و ضرروت کاهش رفت و...