88208591

تبلیغ تازه ی کوکاکولا بعد از ماه‌ها دوری از تبلیغات

بهترین تبلیغات 2020

از زمان شیوع پندمی کرونا که بر زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا تاثیر گذار بود، کوکاکولا فعالیت‌های بازاریابی خود را متوقف کرد و به جای آن تلاش خود را متوجه حمایت از خرده‌فروشان و اقشار آسیب دیده کرد، گذشته از اینکه بیش از 100 میلیون دلار برای مهار آسار مخرب این بیماری به انجمن‌های مختلفی در سراسر جهان کمک نقدی کرد. اما حالا این برند با کمپینی جدید با عنوان «open like never before» (پذیرا تر از همیشه) به دنیای تبلیغات بازگشته است. این کمپین با یک تیر دو هدف را نشانه رفته است و هم به بازگشایی تدریجی مشاغل اشاره دارد و هم به تاثیر قرنطینه و خانه نشینی روی همه ی ما انسان‌ها.

در این تبلیغ راوی که شاعری انگلیسی است شعری با مضمون خوش‌بینانه که دعوت به تغییر می‌کند را میخواند. این تبلیغ بر این ایده استوار است که ما لازم نیست به شرایط معمولی یا نرمال برگردیم بلکه میتوانیم خود را بهتر کنیم و با تغییری مثبت نه به جهان گذشته بلکه به سمت یک جهان بهتر پیش برویم. در این ویدیو مشاغل کوچک و محلی نمایش داده می‌شود و ارزش آن‌ها برجسته می‌گردد، محل‌هایی مثل هتل‌های کوچک و کافه‌های محلی و رستوران‌هایی که دوباره بازگشایی می‌شوند. تبلیغ جدید کوکاکولا را می‌توان با چندین تبلیغ دیگر که بازگشتن به شرایط نرمال (new normal) را جشن می‌گرفتند مقایسه کرد. کوکا کولا اما نگاهی امیدوارانه به گذار از شرایط کرونا و نحوه‌ای که کرونا باعث شده مردم اولویت‌های خود را بازنگری کنند، انداخته است.

لورا ویسکو مدیر اجرایی خلاقیت در شرکت 72andsunday که این کمپین را برای کوکاکولا اجرا کرد، میگوید زیبایی این دروره ی مبهم و نامشخص این بود که برای اولین بار در دوارن مدرن همه ما مجبور شدم به مفهوم نرمال فکر کنیم و تصمیم بگیریم که دوست داریم این نرمال چه طور باشد. از این تبلیغ 2 دقیقه‌ای دو ورژن دیگر هم تدوین شده است، یکی 30 ثانیه‌ای و دیگری 60 ثانیه‌ای که در اینجا نسخه‌ی کوتاه‌تر آن قرارداده شده است.

منبع:

adnews

کمپین دیجیتال برند اکتیو برای روز جهانی مرد

به مناسبت روز جهانی مرد برای برند اکتیو کمپین دیجیتالی اجرا شد. در این کمپین برای 5 اینفلوئنسر مرد پک های هدیه‌ای از محصولات اکتیو طراحی و فرستاده شد.و سپس در استوری، آنباکسینگ این پک‌های هدیه را انجام دادند....

کمپین دیجیتال جشنواره نوروزی اکتیو

این کمپین با هدف ترغیب افراد به خرید محصولات اکتیو از طریق اینستاگرام طراحی شد و هدف اصلی جشنواره بر گرفتن فالوور نبود. جشنواره نوروزی اکتیو از 5 اسفند تا 13 فروردین ادامه یافت. شرایط شرکت در جشنواره به این صورت بود که افراد برای شرکت باید کد روی محصولات اکتیو را به...

اکران کمپین محیطی بیمیتو

بیمیتو یکی از کارگزاری‌های آنلاین استعلام، مقایسه و خرید بیمه‌ها نظیر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه اشخاص و بیمه درمان از شرکت‌های متعدد بیمه‌ای است. کمپین محیطی بیمیتو، در خرداد ماه 1400، توسط شرکت تبلیغاتی کوشا اکران...