88208591

تبلیغ تازه ی شرکت جیپ و مونولیت مرموز یوتا

تبلیغ جیپ و شیء مرموز

 مدتی پیش کشف شیء مرموزی در صحرای یوتای آمریکا نظر بسیاری از کاربران اینترنت را به خود جلب کرد. بسیاری از تئوریسن‌های مسائل ماوالطبیعه و موجودات فضایی وارد عمل شدند و این پدیده‌ را به منبعی غیر انسانی نسبت دادند. بعد از آن، خبر ناپدید شدن این شی در یوتا پخش شد و سپس خبر پیدا شدن چند شیء مشابه در نقاط دیگر جهان.

صرف نظر از دلیل اصلی و واقعی وجود چنین شیئی که قاعدتاً منشاء انسانی خواهد داشت و باید صبر کرد تا مشخص شود، شرکت جیپ از داغی این خبر استفاده کرد و به اصطلاح کمپین جدید خود را سوار بر این خبر کرده است.

Unexplained Metal Monolith Discovered in Utah Wilderness | Time

رنگ و شکل این شیء چیزی شبیه به کامپوزت‌های به کار رفته در معماری فضایی/آینده‌گرا است. همین شباهت باعث شده است که جیپ با یک پاسخ وارد عمل شود. این شئ چه کاربردی دارد؟ پاسخ جیپ به این سوال مرکز کمپین تازه‌ی جیپ است. گرایش جیپ به ساخت خودروهای برقی که به عقیده‌ی بسیاری نسل آینده‌ی خودروها خواهند بود، بر کسی پنهان نیست. پس جیب هم با بیان اینکه این ستون‌های مرموز ایستگاه شارژ برقی هستند هم رابطه ‌آن با معماری آینده گرا را حفظ کرده است و هم تلویحا بیان کرده است که دورافتاده‌ترین و کم جمعیت‌ترین نقاط جهان مثل صحرای یوتا هم ایستگاه‌های شارژ جیپ قرار خواهند گرفت.

بعضی این خبر را به اشتباه مخابره کرده‌اند و گفته‌اند قرار دادن این اشیاء بخشی از کمپین جیپ بوده است که درست نیست و هنوز شرکتی یا کمپینی مسولیت قرار دادن این اشیاء مرموز را برعهده نگرفته است.

در هر صورت کمپین تازه‌ی جیپ نمونه‌ای از تبلیغات مبتنی بر رویداد و اخبار واقعی است. در این شکل از تبلیغات گوش به زنگ بودن و داشتن سرعت عمل، مولفه‌ی اصلی موفقیت تبلیغ است، هرچند ایده‌ی خوب همیشه از موارد با اهمیت در موفقیت یک کمیپن است.

منبع:

adnews

کمپین دیجیتال برند اکتیو برای روز جهانی مرد

به مناسبت روز جهانی مرد برای برند اکتیو کمپین دیجیتالی اجرا شد. در این کمپین برای 5 اینفلوئنسر مرد پک های هدیه‌ای از محصولات اکتیو طراحی و فرستاده شد.و سپس در استوری، آنباکسینگ این پک‌های هدیه را انجام دادند....

کمپین دیجیتال جشنواره نوروزی اکتیو

این کمپین با هدف ترغیب افراد به خرید محصولات اکتیو از طریق اینستاگرام طراحی شد و هدف اصلی جشنواره بر گرفتن فالوور نبود. جشنواره نوروزی اکتیو از 5 اسفند تا 13 فروردین ادامه یافت. شرایط شرکت در جشنواره به این صورت بود که افراد برای شرکت باید کد روی محصولات اکتیو را به...

اکران کمپین محیطی بیمیتو

بیمیتو یکی از کارگزاری‌های آنلاین استعلام، مقایسه و خرید بیمه‌ها نظیر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه اشخاص و بیمه درمان از شرکت‌های متعدد بیمه‌ای است. کمپین محیطی بیمیتو، در خرداد ماه 1400، توسط شرکت تبلیغاتی کوشا اکران...