22055390

بیلبوردهای دیجیتال آئودی

 

آئودی و BBH لندن یک کمپین دیجیتال را با استفاده از API‌ها و داده‌های عمومی برای نمایش بیلبورد‌های دیجیتال مرتبط از نظر محتوا در صفحه‌نمایش‌های جاده‌ای راه‌اندازی می‌کنند.

برای ارتقای شرایط رانندگی در زمان واقعی، آئودی از داده‌های اصلی برای سنجش شرایط رانندگی فعلی استفاده می‌کند تا جنبه‌های مختلف تکنولوژی رانندگی را تایید کند و بهبود ببخشد.

این پروژه توسط BBH لندن خلق و توسط Grand Visual نولید شده است. یک مفهوم جالب در ارائه‌ی داده‌های ‌عمومی در صفحه‌نمایش‌های کنار جاده‌ای تطابق دادن وضعیت با تکنولوژی  است که یک خودرو‌ساز برای مقابله با شرایطی مانند ترافیک، زمان و یا آب‌و‌هوا ارائه می‌دهد.

کمپین در ۹ شهر کلیدی انگلستان و در 211 نمایش با عنوان «آئودی به‌عنوان حس ششم شما» در حال اجرا است.

برای راه‌اندازی محتوای مربوط به مکان هر صفحه‌نمایش‌ بیلبوردهای کنار جاده‌ای، این کمپین از داده‌های زمان واقعی استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، اگر ترافیک سنگین باشد، و  هوا نامناسب باشد ، بیلبوردها پیام استفاده از تمام چرخ‌ها را نشان می‌دهد این مورد خلاقیت  آئودی را نشان می دهد

این کمپین پویا توانسته از طریق OpenLoop، یک پلت‌فرم ارائه‌شده توسط Grand Visual که داده‌های انتقال APIهای بریتانیا و داده‌های آب و هوایی را تحلیل می‌کند، توزیع شود و برای هر مکان کنارجاده‌ای، خلاقیت مرتبط را راه‌اندازی می‌کند.

بنجامین براون، رئیس بازاریابی آئودی بریتانیا، درباره‌ی این پروژه اظهار نظر کرد،

این نخستین پروژه دیجیتال OOH است که ما در مقیاس ملی راه‌اندازی کرده‌ایم. با استفاده از داده‌ها برای کپی محتواسازی، ما می‌توانیم رانندگان را در برابر پیام‌های تبلیغاتی هدفمند و تاکتیکی که مرتبط با طول روز هستند قرار دهیم و در آن لحظه وارد ذهنیت راننده شویم. این قدرتمند است.

دن داوسون، مدیر ارشد فناوری خلاق در Grand Visual افزود،

این کمپین مناسب یک نام تجاری است که همچنان در خط مقدم فناوری اطلاعات خودرو قرار دارد. داده‌ها و فن‌آوری با هم به تکمیل ارتباطات هدایت می‌شوند و تبدیل به یک استاندارد خلاق جدید می‌شوند.

این یک نمونه عالی از چگونگی استفاده‌ی مارک‌های تجاری از فن‌آوری مفهوم زمان واقعی و گسترش آن از طریق رسانه‌های سنتی است.