22055390

بهترین فیلم ‌های سرگرم کننده ی 2020 (بخش دوم)

بهترین فیلم های سرگرم کننده ی 2020 (بخش دوم) اگر سال 2020 را به عنوان بدترین سال سینما در چند دهه‌ی اخیر در نظر نگیریم، حداقل باید اعتراف کنیم یکی از دشوارترین سال‌ها برای علاقه‌مندان به سینما بوده است. بحران کرونا از اواخر سال 2019 گریبان گیر سینما شد...

read more

نکات مهم تولید محتوا در سال 2020 – Spotlight 04

نکات مهم تولید محتوا در سال 2020 «نیل پتل» یکی از فعالان مطرح حوزهٔ دیجیتال است که در این ویدیو راه‌کارها و توصیه‌های مهمی برای تازه‌کاران تولید محتوا، آنالیز وبسایت و سوشال مدیا در سال 2020 ارائه میکند. بازاریابی مبتنی بر تولید محتوا هنوز یکی از روش‌های ارزان قیمت و...

read more

گوگل بعضی از تبلیغات کرونایی را حذف می کند

گوگل بعضی از تبلیغات کرونایی را حذف می کند از اواخر سال 2019 که موج کرونا در کشورهای مختلف جهان شدت گرفت و به تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها انجامید، معضل پندمی کرونا دست‌مایه‌ی تهیه‌ی بسیاری از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات بیلبوردی و تبلیغات آنلاین شد...

read more

بهترین فیلم‌ های سرگرم کننده ی 2020 (بخش اول)

بهترین فیلم های سرگرم کننده ی 2020 (بخش اول) اگر سال 2020 را به عنوان بدترین سال سینما در چند دهه‌ی اخیر در نظر نگیریم، حداقل باید اعتراف کنیم یکی از دشوارترین سال‌ها برای علاقه‌مندان به سینما بوده است. بحران کرونا از اواخر سال 2019 گریبان گیر سینما شد و سالن‌های...

read more

از بیلبورد و انواع بیلبورد چه می‌دانید؟

از بیلبورد و انواع بیلبوردهای تبلیغاتی چه می‌دانید؟   امروزه چهره‌ی اکثر شهرهای جهان با بیلبوردهای بزرگ و کوچک تزئین شده است. بیلبوردها یا تابلوهای شهری به بخشی از زندگی روزمره و حافظه‌ی جمعی انسان بدل شده‌اند. تصویر یا تگ‌لاین‌های نوشته...

read more

هرچیزی که لازم است از 5G بدانیم

هرچیزی که لازم است از 5G بدانیمبرای درک بهتر ابعاد مسئله پیش از ورود به صحبت درباره‌ی تکنولوژی 5G بد نیست نگاهی به سیر تکاملی آن داشته باشیم. می‌دانیم که ارتباط از راه دور به‌منزله‌ی یک تلاش مستمر در طول حیات هزاران ساله‌ی انسان بوده است و از...

read more

پنج استراتژی برای مدیریت بهتر

پنج استراتژی برای مدیریت بهتر  کارمندان متعهد باارزش‌ترین دارایی شما هستند. این جمله در زمان پیشامد مشکلات حتی بیشتر صدق می‌کند. به گزارش گالوپ  کارمندان متعهد به طور مداوم در حل کردن مشکلات جدید، خلاقیت به خرج دادن و ایجاد مشتریان جدید از...

read more

نیکس چطور از تیک‌تاک برای افزایش 42 درصدی آگاهی از برند استفاده کرد

نیکس چطور از تیک‌تاک برای افزایش 42 درصدی آگاهی از برند استفاده کرد تِم دومین کمپین تبیلغاتی شرکت لوازم آرایشی بهداشتی نیکس « قدم بزرگ بردار یا برگرد خونه» (go big or go home) بود و حقیقتاً خودش هم قدم بزرگی برداشت. برند NYX یا آن‌طور که در ایران...

read more

برندینگ کارفرما چیست و چگونه برای شما سودآوری دارد؟

برندینگ کارفرما چیست و چگونه برای شما سودآوری دارد؟ چطور برندی خلق کنیم که قوی، سالم و بادوام باشد؟ تولید و تنوع بیشتر محصول؟ مشتریان بیشتر؟ فرایندهای مؤثرتر؟ خیر. توانایی واقعی برند شما از نوآوری محصولات یا خط تولید نمی‌آید، توانایی واقعی برند شما  از...

read more

چطور در بحران بازاریابی موفق داشته باشیم

چطور در بحران بازاریابی موفق داشته باشیم این اواخر تقریباً همه ی کسب‌وکارها در هر جایی از دنیا با نوعی بحران دست و پنجه نرم می‌کنند از بحران جهانی کرونا گرفته تا وضعیت اعتراضات در آمریکا یا مشکلات اقتصادی و بحران‌های کوچک و بزرگ در سرزمین خودمان که...

read more

یازده نمونه از عجیب ترین تبلیغ‌های گوشی هوشمند

یازده نمونه از عجیب ترین تبلیغ‌های گوشی هوشمند از اوایل دهه گذشته تا اواسط آن (2010-2015)  بازاریابی گوشی‌های هوشمند یا همان smartphone  خیلی تعریفی نبوده است. بسیاری از کمپانی‌ها و برندها نمی‌دانستند چطور پیش چشم مشتریانشان حاضر شوند و به...

read more

بلاک چین چطور در حال دگرگون کردن صنعت تبلغات است

بلاک چین چطور در حال دگرگون کردن صنعت تبلیغات است قبل از اینکه وارد بحث تاثیر بلاک چین بر تبلیغات و بازاریابی شویم، باید تعریف مختصری از بلاک چین داشته باشیم. بلاک چین در تعریف دقیق یک دفترچه ی عمومی و غیر متمرکز و پراکنده است.اما این تعریف یعنی چه؟ کاربرد قطعه (بلاک،...

read more

چرا لازم است در تبلیغات محتوایی از شوخی استفاده کرد

چرا لازم است در تبلیغات محتوایی از شوخی استفاده کرد تبلیغات محتوایی یکی از اصلی ترین زمینه‌های بازاریابی دیجیتال در دنیابی امروز است. فرقی نمی‌کند چه یک شرکت تبلغاتی باشید چه صاحب یک برند که می‌خواهد کسب و کارش شناخته شود باید اطمینان حاصل کنید که پیام...

read more

تاثیر کرونا بر بازاریابی و فروش در ایران: استراتژی کارآمد در زمان بحران

تاثیر کرونا بر بازاریابی و فروش در ایران: استراتژی کارآمد در زمان بحران نویسنده : دکتر فرزین عطایی یار   تاثیر کرونا، فراتر از مسئلۀ سلامت تاثیر کرونا و بحران کنونی علاوه بر مخاطراتی که در حوزه‌ بهداشت و سلامت به همراه دارد، در تمام حوزه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی،...

read more

پنج استراتژی بازاریابی دیجیتال که آگاهی از برند را دگرگون می‌کند

پنج استراتژی بازاریابی دیجیتال که آگاهی از برند را دگرگون می‌کند  بازایابی دیجیتال و آگاهی از برند (brand awareness) آگاهی از برند در عصر دیجیتال خیلی اهمیت دارد. بازاریابی دیجیتال دارد به محبوب ترین روش برای تقویت آگاهی از برند تبدیل می‌شود. در این راه از بعضی ابزار...

read more