کمپین تازهی شرکت جیپ با استفاده از خبر شیء مرموز
تبلیغ تازه ی شرکت جیپ و مونولیت مرموز یوتا مدتی پیش کشف شیء مرموزی در صحرای یوتای آمریکا نظر بسیاری از کاربران اینترنت را به خود جلب کرد. بسیاری از تئوریسنهای مسائل ماوالطبیعه و موجودات فضایی وارد عمل شدند و این پدیده را به منبعی غیر انسانی نسبت دادند. بعد از آن،...
read more50 بیلبورد خلاقانه از نابغههای دیوانه ( بخش اول)
پنجاه بیلبورد خلاقانه از نابغههای دیوانه (بخش اول) طراحی و ایده پردازی برای اجرای بیلبورد خلاقانه و دیگر انواع تبلیغات خلاق و نوآورانه یکی از بخشهای جذاب و به شخصه مورد علاقهی من در بازاریابی و تبلیغات است. دیدن این دسته از تبلیغات علاوه بر الهام بخش بودن...
read moreسه راهکار برای نوشتن محتوای مناسب درج در نشریات ( مقالات PR )
راهنمای نوشتن مقالات PR سه راهکار برای نوشتن محتوای خوب و مناسب درج در نشریات (راهنمایی برای نوشتن مقالات PR) نگارش یک مقالهی خوب که مناسب درج در نشریات باشد و درعینحال برند شما را معرفی یا تبلیغ کند از ابتدای کار بین اهالی نشر و...
read moreکمپین تبلیغاتی setapp با موضوع حواسپرتی
کمپین تبلیغاتی setapp با موضوع حواسپرتی بهتازگی شرکت droga5 برای اپلیکیشن setapp کمپین جالب و عجیبی را اجرا کرده است که بد نیست به بررسی آن بپردازیم. ایدهی این کمپین آن است که به ما نشان دهد روند کارها تا چه میزان میتواند به طرز...
read moreبالا، پایین یا روی خط، تفاوت بازاریابی BTL، ATL و TTL
بالا، پایین یا روی خط، تفاوت بازاریابی BTL، ATL و TTL یکی از سؤالات پرتکرار در جهان تبلیغات این است که چه تفاوتی بین بازاریابی بالای خط، پایین خط و روی خط وجود دارد. بازاریابی بالای خط یا ATL به تبلیغاتی گفته میشود که معمولاً بدون هدفگذاری مخاطب و...
read moreبازاریابی دیجیتالی در دنیای بازیهای مجازی
بازاریابی دیجیتالی در دنیای بازیهای مجازی بازیهای مجازی یک خط مقدم جدید برای بازاریابی دیجیتالی ایجاد کرده است تا تبلیغکنندگان در آن محیط با مصرفکنندگان ارتباط بگیرند. از بازیهای موبایلی گرفته تا بازیهای نقشآفرینی آنلاین یا...
read moreچطور با اینفلوئنسر ها مؤثرتر همکاری کنیم
چطور با اینفلوئنسر ها مؤثرتر همکاری کنیم همکاری موثر با اینفلوئنسر ها در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که چطوری یک همکاری مؤثر با اینفلوئنسرها داشته باشیم. منظور از همکاری مؤثر این است که چطور مطمئن شوید اینفلوئنسرهایی که برگزیدهاید محتوایی مؤثر تولید میکنند...
read moreپنج ایدهی خلاقانهی برترین تبلیغات 2020
پنج ایدهی خلاقانه از تازهترین تبلیغات پنج ایدهی خلاقانهی برندها که همین امروز باید دربارهاش بدانید در این نوشتار برجستهترین تبلیغات در چند هفتهی گذشته که ایدههای جالب و قابلتوجهی در پس آنها است توسط سردبیر خلاقیت وبسایت ادایج (adage) آن-کریستن دیاز و...
read moreنقش QR کد در شرایط فاصله گذاری اجتماعی
نقش QR کد در شرایط فاصله گذاری اجتماعی چرا فاصلهگذاری اجتماعی جان تازهای به استفاده از QR کد بخشیده است؟ حالا بعد از قرنطینهی سرتاسری، شرکتهای ارائهدهندهی خدمات میزبانی (رستورانها هتلها و...) برای دادن اطمینان خاطر به...
read more5 ترند بازاریابی دیجیتالی در 2020
پنج ترند بازاریابی دیجیتال در 2020 ترند بازاریابی دیجیتالی وقتی که در میانه آشپزی یک چیزی را فراموش کردهاید ممکن است از الکسا (دستیار صوتی اپل) بخواهید چیزی را به شما یادآوری کند. وقتی میخواهید یک رستوران تازه را امتحان کنید قبل از رفتن به آن...
read moreنقش شبکههای اجتماعی در بازاریابی دیجیتال
نقش شبکههای اجتماعی در بازاریابی دیجیتال همانطور که همهی ما میدانیم نکتهی اساسی دربازاریابی دیجیتال رسیدن به مخاطب هدف با استفاده از کانالهای دیجیتالی و الکترونیکی مختلف است. شبکهی اجتماعی بهسرعت دارد به بخش کلیدی بازاریابی دیجیتال بدل میشود، چراکه به برندها...
read moreپنج چیز که باید همین حالا به استراتژی بازاریابی دیجیتال اضافه کنید
پنج چیز که باید همین حالا به استراتژی بازاریابی دیجیتال اضافه کنید نیمهی سال را تقریباً گذراندهایم و در حال نزدیک شدن به سال جدید هستیم. شما هم اگر کسبوکار کوچکی دارید مثلاً یک شرکت حقوقی کوچک یا نظیر آن باید اهداف بزرگی برای سال آینده در ذهن...
read more5 عمل مؤثر برای بازاریابی دیجیتالی در 2020
پنج عمل مؤثر برای بازاریابی دیجیتال در 2020 برای ادامهی رشد بهعنوان یک شرکت یا یک موسسهی مالی اعتباری، حیاتی است که تلاش و جستوجو کنید تا راههای مؤثر جذب افراد جوان را بیابید و در این مسیر داشتن استراتژی دیجیتال و بهروز بودن...
read moreاستراتژی محتوا و بازاریابی محتوایی : چرا به هر دو نیاز داریم
بازاریابی محتوایی و استراتژی محتوا: چرا به هر دو نیاز داریم استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا همدیگر را تکمیل میکنند اما یک چیز نیستند و باهم تفاوت دارند. در این مقاله به تفاوت آنها و اینکه چرا به هردوی آن نیاز داریم خواهیم پرداخت. در دنیایی که مردم حاضرند...
read more10 نشانه برای شناخت بهتر مدیر: لیدر یا رئیس
10 نشانه برای شناخت بهتر مدیر: لیدر یا رئیس چه مدیرعامل باشید چه تازهکارترین فرد در یک سازمان، همیشه مدیرانی هستند که فراتر از شما اعمالنفوذ میکنند. یک رئیس کنترلگرا باعث میشود از رفتن به اداره متنفر شوید درصورتیکه کار کردن برای یک لیدر چالشانگیز و...
read more