22055390

بیلبوردهای دیجیتال آئودی 

بیلبوردهای دیجیتال آئودی   آئودی و BBH لندن یک کمپین دیجیتال را با استفاده از API‌ها و داده‌های عمومی برای نمایش بیلبورد‌های دیجیتال مرتبط از نظر محتوا در صفحه‌نمایش‌های جاده‌ای راه‌اندازی می‌کنند. برای ارتقای شرایط رانندگی در زمان واقعی، آئودی از داده‌های اصلی...

read more

12 راه برای ساخت یک آگهی تلویزیونی کیفیت بالا

12 راه برای ساخت یک آگهی تلویزیونی کیفیت بالا هدف هر کارآفرین داشتن یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی تأثیرگذار است. این آگهی لازم است با دیدگاه های عمومی همسو باشد و عموم را در پذیرش هدف شما مجاب نماید. بنا بر گزارشی که از شرکت Rueben Rink آمده، برای ساخت یک آگهی تبلیغاتی...

read more

تبلیغ جالب ایکیا

تبلیغ جالب ایکیا به تازگی شرکت ایکیا (IKEA) این امکان را برای مردم به وجود آورده تا بتوانند دکوراسیون اتاق نشیمن منزل خود را با الهام از سریال­های تلویزیونی مانند "سیمپسون­ها"، "stranger things" و "دوستان" طراحی کنند. با راه­اندازی یک کمپین تبلیغاتی در امارات متحدۀ...

read more

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در اینستاگرام

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در اینستاگرام   آیا می دانید که ۴۷٪ از برندهای برتر تلاش های بازاریابی خود را به صورت گسترده بر محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) متمرکز کرده اند ؟ UCG می تواند در ارتقاء سطح اعتبار شرکت ها به گونه ای مؤثر عمل کند و این عملکرد با...

read more

وایرال مارکتینگ چیست ؟

وایرال مارکتینگ چیست ؟ وایرال مارکتینگ (Viral marketing) یا بازاریابی ویروسی صرفاً ساز و کار علمی ندارد، یعنی این­طور نیست که اگر بخواهید یک کمپین بازاریابی ویروسی ایجاد کنید، به آن فکر کنید و برنامه ­ریزی کنید و بعد کارتان راه بیفتد. قضیه پیچیده ­تر از این­هاست! در...

read more

آیا برندها تاثیرات خلاقیت را میسنجند؟

آیا برندها تاثیرات خلاقیت در تبلیغات را میسنجند؟ طبق یافتۀ یک پژوهش انحصاری که توسط وبـسایت Marketing Week انجام گرفته است، با اینکه قریب به دو سوم بازاریابان تاثیر خلاقیت را میسنجند، اما اینطور به نظر میرسد که هنوز هم به روش های تحقیق سنتی­تر متکی هستند. خلاقیت پدیده...

read more

استراتژی در دیجیتال مارکتینگ

استراتژی در دیجیتال مارکتینگ 5 راه برای برای خانه تکانی در استراتژی های  شما در دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ همواره در حال تکامل است و شما نیز همواره در حال اجرای استراتژی های خود در آن هستید. کمپین های جدید ، تغییراتی دقیقه نودی و بازخورد هایی که از مشتریان خود...

read more

۴ مرحله ی ساده برای برندسازی موفق

۴ مرحله ساده برای برندسازی موفق برند چیست؟ اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، برند شما در قالب برداشت کلی مشتری از کسب و کارتان تعریف میشود. از یک برند موفق انتظار میرود تا بتواند پیوستگی خود را در زمینۀ ارتباطات و آزمودگی در کلیۀ حوزه های اجرایی زیر تحقق بخشد : • محیط...

read more