22055390

پنج استراتژی برای مدیریت بهتر

پنج استراتژی برای مدیریت بهتر  کارمندان متعهد باارزش‌ترین دارایی شما هستند. این جمله در زمان پیشامد مشکلات حتی بیشتر صدق می‌کند. به گزارش گالوپ  کارمندان متعهد به طور مداوم در حل کردن مشکلات جدید، خلاقیت به خرج دادن و ایجاد مشتریان جدید از...

read more

نیکس چطور از تیک‌تاک برای افزایش 42 درصدی آگاهی از برند استفاده کرد

نیکس چطور از تیک‌تاک برای افزایش 42 درصدی آگاهی از برند استفاده کرد تِم دومین کمپین تبیلغاتی شرکت لوازم آرایشی بهداشتی نیکس « قدم بزرگ بردار یا برگرد خونه» (go big or go home) بود و حقیقتاً خودش هم قدم بزرگی برداشت. برند NYX یا آن‌طور که در ایران...

read more

برندینگ کارفرما چیست و چگونه برای شما سودآوری دارد؟

برندینگ کارفرما چیست و چگونه برای شما سودآوری دارد؟ چطور برندی خلق کنیم که قوی، سالم و بادوام باشد؟ تولید و تنوع بیشتر محصول؟ مشتریان بیشتر؟ فرایندهای مؤثرتر؟ خیر. توانایی واقعی برند شما از نوآوری محصولات یا خط تولید نمی‌آید، توانایی واقعی برند شما  از...

read more

چطور در بحران بازاریابی موفق داشته باشیم

چطور در بحران بازاریابی موفق داشته باشیم این اواخر تقریباً همه ی کسب‌وکارها در هر جایی از دنیا با نوعی بحران دست و پنجه نرم می‌کنند از بحران جهانی کرونا گرفته تا وضعیت اعتراضات در آمریکا یا مشکلات اقتصادی و بحران‌های کوچک و بزرگ در سرزمین خودمان که...

read more

یازده نمونه از عجیب ترین تبلیغ‌های گوشی هوشمند

یازده نمونه از عجیب ترین تبلیغ‌های گوشی هوشمند از اوایل دهه گذشته تا اواسط آن (2010-2015)  بازاریابی گوشی‌های هوشمند یا همان smartphone  خیلی تعریفی نبوده است. بسیاری از کمپانی‌ها و برندها نمی‌دانستند چطور پیش چشم مشتریانشان حاضر شوند و به...

read more

بلاک چین چطور در حال دگرگون کردن صنعت تبلغات است

بلاک چین چطور در حال دگرگون کردن صنعت تبلیغات است قبل از اینکه وارد بحث تاثیر بلاک چین بر تبلیغات و بازاریابی شویم، باید تعریف مختصری از بلاک چین داشته باشیم. بلاک چین در تعریف دقیق یک دفترچه ی عمومی و غیر متمرکز و پراکنده است.اما این تعریف یعنی چه؟ کاربرد قطعه (بلاک،...

read more

چرا لازم است در تبلیغات محتوایی از شوخی استفاده کرد

چرا لازم است در تبلیغات محتوایی از شوخی استفاده کرد تبلیغات محتوایی یکی از اصلی ترین زمینه‌های بازاریابی دیجیتال در دنیابی امروز است. فرقی نمی‌کند چه یک شرکت تبلغاتی باشید چه صاحب یک برند که می‌خواهد کسب و کارش شناخته شود باید اطمینان حاصل کنید که پیام...

read more

تاثیر کرونا بر بازاریابی و فروش در ایران: استراتژی کارآمد در زمان بحران

تاثیر کرونا بر بازاریابی و فروش در ایران: استراتژی کارآمد در زمان بحران نویسنده : دکتر فرزین عطایی یار   تاثیر کرونا، فراتر از مسئلۀ سلامت تاثیر کرونا و بحران کنونی علاوه بر مخاطراتی که در حوزه‌ بهداشت و سلامت به همراه دارد، در تمام حوزه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی،...

read more

پنج استراتژی بازاریابی دیجیتال که آگاهی از برند را دگرگون می‌کند

پنج استراتژی بازاریابی دیجیتال که آگاهی از برند را دگرگون می‌کند  بازایابی دیجیتال و آگاهی از برند (brand awareness) آگاهی از برند در عصر دیجیتال خیلی اهمیت دارد. بازاریابی دیجیتال دارد به محبوب ترین روش برای تقویت آگاهی از برند تبدیل می‌شود. در این راه از بعضی ابزار...

read more

هشت دلیل که باعث شکست بازاریابی دیجتال می شود

هشت دلیل که باعث شکست بازاریابی دیجیتال می‌شود 1. نداشتن برنامه ریزی برای کمپین حول اهداف تجاری دلیل اولی که ممکن است بازاربابی دیجتال شکست بخورد، این است که هیچ استراتژی پشت آن نبوده است. انجام دادن یک سری فعالیت های مرتبط با بازاریابی بدون داشتن هدفی مشخص تنها ریختن...

read more

شش پاسخ به شش سوال درباره ی بازاریابی محتوا

شش پاسخ به شش سوال در باره ی بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا اثر دارد؟ از بازاریابی محتوا چه می‌دانید، آیا می‌خواهید نمایش برند قوی تری داشته باشید و بدون خرج کردن یک ریال هزاران نفر به سمت برند شما هدایت شوند؟ قبل از اینکه این تصور را محال در نظر بگیرد متن...

read more

استراتژی تبلیغاتی برند لگو و اعتراضات آمریکا

استراتژی تبلیغاتی برند لگو و اعتراضات آمریکا اعتراضات آمریکا استراتژی تبلیغاتی برند لگو را هم تحت تأثیر قرار داده است:   برند لگو تبلیغ و بازایابی محصولاتی که شامل ایستگاه پلیس، جلیقۀ پلیس و کاخ سفید می‌شد را در سایۀ اعتراضات آمریکا متوقف کرد. اعتراضاتی که...

read more

4 دلیل که کارکنان و کارمندان با استعداد را از پیشرفت باز می دارد

4 دلیل که کارکنان و کارمندان با استعداد را از پیشرفت باز می دارد چرا بسیاری از کارکنان با استعداد از پیشرفت و ارتقا شغلی باز می‌مانند؟ صرف نظر از اینکه یک نفر چقدر ممکن است با استعداد باشد هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند تمام این استعداد را به در کارش بروز دهد....

read more

قابلیت قراردادن تبلیغات در بخش IGTV اینستاگرام

قابلیت قراردادن تبلیغات در بخش IGTV اینستاگرام اینستاگرام پخش تبلیغات در بخش IGTV را به طور آزمایشی آغاز می‌کند. گزارش ادویک حاکی از آن است که آنچه در جهان شبکه‌های اجتماعی به شکل گمانه‌زنی تا به حال بحث می‌شد حالا رسماً مطرح شده است. اینستاگرام از هفتۀ آینده تبلیغات...

read more

استراتژی تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان در خانه

استراتژی تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان در خانه چگونه باید استراتژی تبلیغاتی را برای مخاطبان در خانه متناسب کرد؟ پیش‌بینی می‌شود در خانه ماندن مخاطبان و خودداری از حضور در امکان عمومی همچنان تا ماه‌ها ادامه داشته باشد؛ اما در وضعیتی...

read more