22055390

هشت دلیل که باعث شکست بازاریابی دیجتال می شود

هشت دلیل که باعث شکست بازاریابی دیجیتال می‌شود 1. نداشتن برنامه ریزی برای کمپین حول اهداف تجاری دلیل اولی که ممکن است بازاربابی دیجتال شکست بخورد، این است که هیچ استراتژی پشت آن نبوده است. انجام دادن یک سری فعالیت های مرتبط با بازاریابی بدون داشتن هدفی مشخص تنها ریختن...

read more

شش پاسخ به شش سوال درباره ی بازاریابی محتوا

شش پاسخ به شش سوال در باره ی بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا اثر دارد؟ از بازاریابی محتوا چه می‌دانید، آیا می‌خواهید نمایش برند قوی تری داشته باشید و بدون خرج کردن یک ریال هزاران نفر به سمت برند شما هدایت شوند؟ قبل از اینکه این تصور را محال در نظر بگیرد متن...

read more

استراتژی تبلیغاتی برند لگو و اعتراضات آمریکا

استراتژی تبلیغاتی برند لگو و اعتراضات آمریکا اعتراضات آمریکا استراتژی تبلیغاتی برند لگو را هم تحت تأثیر قرار داده است:   برند لگو تبلیغ و بازایابی محصولاتی که شامل ایستگاه پلیس، جلیقۀ پلیس و کاخ سفید می‌شد را در سایۀ اعتراضات آمریکا متوقف کرد. اعتراضاتی که...

read more

4 دلیل که کارکنان و کارمندان با استعداد را از پیشرفت باز می دارد

4 دلیل که کارکنان و کارمندان با استعداد را از پیشرفت باز می دارد چرا بسیاری از کارکنان با استعداد از پیشرفت و ارتقا شغلی باز می‌مانند؟ صرف نظر از اینکه یک نفر چقدر ممکن است با استعداد باشد هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند تمام این استعداد را به در کارش بروز دهد....

read more

قابلیت قراردادن تبلیغات در بخش IGTV اینستاگرام

قابلیت قراردادن تبلیغات در بخش IGTV اینستاگرام اینستاگرام پخش تبلیغات در بخش IGTV را به طور آزمایشی آغاز می‌کند. گزارش ادویک حاکی از آن است که آنچه در جهان شبکه‌های اجتماعی به شکل گمانه‌زنی تا به حال بحث می‌شد حالا رسماً مطرح شده است. اینستاگرام از هفتۀ آینده تبلیغات...

read more

استراتژی تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان در خانه

استراتژی تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان در خانه چگونه باید استراتژی تبلیغاتی را برای مخاطبان در خانه متناسب کرد؟ پیش‌بینی می‌شود در خانه ماندن مخاطبان و خودداری از حضور در امکان عمومی همچنان تا ماه‌ها ادامه داشته باشد؛ اما در وضعیتی...

read more

سیزده گونۀ تبلیغ در دوران اپیدمی: محتوای تبلیغات در دوران کرونا چه بود؟

سیزده گونۀ تبلیغ در دوران اپیدمی: محتوای تبلیغات در دوران کرونا چه بود؟ اپیدمی کرونا و محتوای تبلیغات:  در دوران بحران و بسته شدن کسب‌وکارها کرونا در روابط روزمرۀ همۀ انسان‌ها تأثیرگذار بود و از همین جهت در محتوای تبلیغات بسیاری از برندها و...

read more

عذرخواهی فولکس‌واگن به خاطر تبلیغ پرحاشیه

عذرخواهی فولکس‌واگن به خاطر  تبلیغ پرحاشیه و اتهام نژادپرستی   دردسر فولکس‌واگن به خاطر یک تبلیغ ویدیویی   کمپانی آلمانی خودروسازی فولکس‌واگن مجبور شد تبلیغی که انتقادات بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی...

read more

تبلیغات سنتی بر لبۀ پرتگاه: چرا آژانس‌های تبلیغاتی سنتی به خانۀ آخر رسیده‌اند؟

تبلیغات سنتی بر لبۀ پرتگاه: چرا آژانس‌های تبلیغاتی سنتی به خانۀ آخر رسیده‌اند؟ تبلیغات سنتی چیست؟  پیش از ظهور و گسترش تبلیغات دیجیتال و آژانس‌های تبلیغاتی ارائه‌دهندۀ این دست خدمات، کمپین‌های تبلیغاتی تنها از طریق تلویزیون، رادیو، آگهی‌های...

read more