22055390

سیزده گونۀ تبلیغ در دوران اپیدمی: محتوای تبلیغات در دوران کرونا چه بود؟

سیزده گونۀ تبلیغ در دوران اپیدمی: محتوای تبلیغات در دوران کرونا چه بود؟ اپیدمی کرونا و محتوای تبلیغات:  در دوران بحران و بسته شدن کسب‌وکارها کرونا در روابط روزمرۀ همۀ انسان‌ها تأثیرگذار بود و از همین جهت در محتوای تبلیغات بسیاری از برندها و...

read more

عذرخواهی فولکس‌واگن به خاطر تبلیغ پرحاشیه

عذرخواهی فولکس‌واگن به خاطر  تبلیغ پرحاشیه و اتهام نژادپرستی   دردسر فولکس‌واگن به خاطر یک تبلیغ ویدیویی   کمپانی آلمانی خودروسازی فولکس‌واگن مجبور شد تبلیغی که انتقادات بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی...

read more

تبلیغات سنتی بر لبۀ پرتگاه: چرا آژانس‌های تبلیغاتی سنتی به خانۀ آخر رسیده‌اند؟

تبلیغات سنتی بر لبۀ پرتگاه: چرا آژانس‌های تبلیغاتی سنتی به خانۀ آخر رسیده‌اند؟ تبلیغات سنتی چیست؟  پیش از ظهور و گسترش تبلیغات دیجیتال و آژانس‌های تبلیغاتی ارائه‌دهندۀ این دست خدمات، کمپین‌های تبلیغاتی تنها از طریق تلویزیون، رادیو، آگهی‌های...

read more

کرونا، تبلیغات و آینده: تاثیر کرونا بر فضای تبلیغات چگونه بوده است؟

کرونا تبلیغات و آینده: تاثیر کرونا بر فضای تبلیغات چگونه بوده است؟   تبلیغات با وجود کرونا چه می‌کند؟    داده‌های تازه در بررسی بازار تبلیغات بریتانیا که می‌تواند نمونۀ خوبی برای سنجش کلی وضعیت بعد از کرونا در جهان باشد، نشان می‌دهد...

read more

تبلیغات ویدیویی کوتاه یا بلند، کدام یک تأثیر گذارتر است؟

تبلیغات ویدیویی کوتاه یا بلند، کدام یک تأثیر گذارتر است؟ چرا باید به مدت‌زمان  تبلیغات ویدیویی توجه داشت؟  تبلیغات ویدیویی یکی از اصلی‌ترین ابزارهای برندها و آژانس‌های  تبلیغاتی برای تأثیرگذاری مؤثرتر و پایدارتر در ذهن...

read more

تأثیر شیوع کرونا بر بازاریابی کوکاکولا

نا اطمینانی اقتصادی که به علت شیوع کرونا ویروس جدید (covid-19) به وجود آمده باعث شده است تا برند‌های نوشیدنی چندملیتی در انگلیس برنامه بازاریابی خود را به حالت تعلیق درآورند. کوکاکولا با چندین آژانس برجسته در انگلیس همکاری دارد که از میان ‌آن‌ها می‌توان به آژانس‌های...

read more

آیا کپشن‌های اینستاگرامی تأثیر بیشتری از تصاویر به تنهایی دارند؟

آیا کپشن‌های اینستاگرامی تأثیر بیشتری از تصاویر به تنهایی دارند؟ درحالی‌که گزینه‌ی لایک در کشورهای زیادی از این نرم‌افزار حذف‌شده است و این روند تا پوشش سراسری ادامه دارد، اما متن‌ها در ساختار بزرگ شبکه‌های اجتماعی بصری، نقش برجسته‌تری را ایفا می‌کنند. آن‌ها می‌توانند...

read more

5 نکته در مورد شناخت بهتر مشتریان

5 نکته در مورد شناخت بهتر مشتریان چرا باید مشتریانتان را بشناسید؟  ممکن است شما در هنگام یافتن و اجرای استراتژی‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، تحت تاثیر المان‌های خلاق تولید شده در این پروسه، تمرکز خود بر نیاز‌ها و خواست‌های مخصوص مشتریان را فراموش کنید؛ این مساله...

read more

بازی جایگزین واقعیت (Alternate Reality Game) :

بازی جایگزین واقعیت (Alternate Reality Game (ARG یک بازی جایگزین واقعیت، تجربه‌ای تعاملی است که در آن، دنیای واقعی در پس زمینه ی داستانی، که  در طول گیم روایت می‌شود، قرار می‌گیرد. نظرات و اقدامات شرکت‌کنندگان می‌تواند روی داستان بازی، تأثیر بگذارند. غالباً طراحان...

read more

کمپین‌ های تبلیغاتی برتر آفلاین و آنلاین در سال ۲۰۱۹

    انتخاب چند کمپین از میان کمپین‌های بازاریابی سال 2019 به عنوان بهترین کمپین‌های تبلیغاتی، کار سختی بود. باوجود تعدادِ فزاینده‌ی پلتفرم‌ها و تکنولوژی‌های نوظهورِ در دست بازاریابان، کمپین‌های امروزی، در اکثر موارد، بسیار...

read more

کمپین تبلیغاتی Doritos با لباس ضد تبلیغ

Doritos... کمپین تبلیغاتی با لباس ضد تبلیغ   Doritos، برای بدست آوردن توجه نسل  جدید (Gen Z)، در حال طراحی مجدد هویت بصری خود است و از این فرصت استفاده می‌کند تا یک کمپین تبلیغاتی متفاوت بدون لوگو را در سراسر جهان آغاز کند. هرجا و همه‌جا! هیچ لوگویی در...

read more

داستان وایرال شدن جوکر

داستان وایرال شدن فیلم جوکر  قبل از صحبت در مورد استراتژی تبلیغات و بازاریابی فیلم جوکر به مقدمه‌ای از استراتژي تبلیغاتی موثر و موفق فیلم بتمن شوالیه تاریکی می‌پردازیم زیرا شخصیت جوکر بعد از این فیلم دستخوش توجه و نگاهی متفاوت شده است که...

read more

آنچه کسب‌وکارها باید از اینستاگرام بدانند

آنچه کسب‌وکارها باید از اینستاگرام بدانند     شبکه‎‌های اجتماعی بسیار محبوب‌تر از آن هستند که بتوان آن‌ها را نادیده گرفت. این شبکه‌ها به آسانی در دستان مشتریان شما هر جا که آن‌ها می‌روند هستند. اینستاگرام اکنون بخشی از زندگی...

read more

استراتژی بازاریابی پپسی

استراتژی بازاریابی پپسی پپسی‌کو(PepsiCo)، شرکت مادر پپسی، با فعالیت در بیش از دویست کشور و برخورداری از بیش از صد سال تجربه در صنعت غذا و نوشیدنی همواره در این بازار پیشگام بوده است. سهولت خرید، دسترس‌پذیری، قیمت پایین و طعم دلپذیر از جمله توقعات مشتری در بازار رقابتی...

read more

8 کمپین موفق مسئولیت‌ پذیری اجتماعی شرکتی (CSR)

8 کمپین موفق مسئولیت‌ پذیری اجتماعی شرکتی (CSR) مسئولیّت‌پذیریِ اجتماعیِ شرکتی (CSR) به مشاغل بزرگ و کوچک اجازهٔ تغییراتِ مثبت می‌دهد. این امر زمانی محقق می‌شود که شرکت‌ها  تصمیم می‌گیرند تنها به سود خالص خود نپردازند بلکه سود اقتصادی خود را در کنار به دست آوردن...

read more