22055390

آیا برندها تاثیرات خلاقیت را میسنجند؟

آیا برندها تاثیرات خلاقیت در تبلیغات را میسنجند؟ طبق یافتۀ یک پژوهش انحصاری که توسط وبـسایت Marketing Week انجام گرفته است، با اینکه قریب به دو سوم بازاریابان تاثیر خلاقیت را میسنجند، اما اینطور به نظر میرسد که هنوز هم به روش های تحقیق سنتی­تر متکی هستند. خلاقیت پدیده...

read more

استراتژی در دیجیتال مارکتینگ

استراتژی در دیجیتال مارکتینگ 5 راه برای برای خانه تکانی در استراتژی های  شما در دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ همواره در حال تکامل است و شما نیز همواره در حال اجرای استراتژی های خود در آن هستید. کمپین های جدید ، تغییراتی دقیقه نودی و بازخورد هایی که از مشتریان خود...

read more

۴ مرحله ی ساده برای برندسازی موفق

۴ مرحله ساده برای برندسازی موفق برند چیست؟ اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، برند شما در قالب برداشت کلی مشتری از کسب و کارتان تعریف میشود. از یک برند موفق انتظار میرود تا بتواند پیوستگی خود را در زمینۀ ارتباطات و آزمودگی در کلیۀ حوزه های اجرایی زیر تحقق بخشد : • محیط...

read more

10 نمونه از خلاق ترین بیلبورد های تبلیغاتی

10 نمونه از خلاق ترین بیلبورد های تبلیغاتی   1. بیمه Nationwide -  امریکا این بیلبورد یک تبلیغ برای رنگ نیست. این تبلیغ در اصل برای قسمتی از کمپین تبلیغاتی“ زندگی با سرعت سراغ شما می آید” بیمه Nationwide است. این بیلبورد تبلیغاتی  از رنگ استفاده می کند، تا پیام...

read more

معرفی 10 آژانس تبلیغاتی برتر

معرفی 10 آژانس تبلیغاتی برتر تعداد زیادی از آژانس های تبلیغاتی در جهان وجود دارد که از بین آن ها  10 آژانس تبلیغاتی مهم جهان را به شما معرفی کنیم. ممکن است که شما با این اسامی موافق نباشید. همچنین ممکن است که فکر کنید تعدادی از نام ها نیز جا افتاده اند و یا بعضی از آن...

read more

9 بلاگ برتر در تبلیغات

9 بلاگ برتر در تبلیغات اگر می خواستید تنها یک وبلاگ را در مورد بازاریابی و تبلیغات مطالعه کنید کدام را انتخاب می کردید؟ در روز هفتم سپتامبر 1982 دیوید آگیلوی بنیانگذار آژانس معروف اگیلوی و ماتر، یک یادداشت داخلی به کارمندان خود ارسال کرد. این یادداشت که با عنوانی کوچک...

read more

5 نمونه از بازاریابی چریکی

5 نمونه قدرتمند از بازاریابی چریکی این شکل از بازاریابی بسیار مورد علاقه NGO ها و استارتاپ ها می باشد به این خاطر که به بودجه کمی نیاز دارد. بازاریابی چریکی (guerilla marketing) برای این نهادها بر سایر گزینه ها ترجیح دارد زیرا هزینه های آن کم است ولی اثرگذاری بیشتری...

read more

5 ابزار مهم در دیجیتال مارکتینگ

5 ابزار مهم در دیجیتال مارکتینگ     معرفی ۵ ابزار در دیجیتال مارکتینگ        آیا قصد دارید به منظور توسعهٔ کسب و کار خود از راه بازاریابی آنلاین وارد عمل شوید؟ پس بیایید شروع کنیم:   ۱. MailChimp   توجه داشته باشید که بیش از ۸۰٪...

read more

روش طراحی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

روش طراحی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام چهار روش برای راه اندازی یک کمپین اینستاگرامی موفق که برند شما را متحول خواهد کرد   آیا درصدد ایجاد یک کمپین اینستاگرامی هستید؟ اگر جوابتان مثبت است، باید از راه درست این کار را انجام دهید. اینستاگرام یکی از مهیج ترین پلت...

read more