22055390

استراتژی برند

استراتژی برند چیست ؟ استراتژی برندِ مؤثّر، ایدهٔ یکپارچه‌سازی است که تمامیِ فعّالیّت‌ها، اقدامات و ارتباطات به دور آن شکل می گیرند. استراتژی برند در مورد همهٔ محصولات و خدمات صادق است و در گذر زمان اثر آن ظاهر می‌شود. استراتژی‌های برند برتر چنان متفاوت و پرقدرتند که...

read more

لید چیست؟

لید چیست؟ منظور از لید فردی است که به هر نوع، هر شکل یا هر صورتی علاقه خود را به محصولات یا خدمات یک شرکت نشان می‌دهد. معمولاً یک فرد زمانی به لید تبدیل می‌شود که اطلاعات شخصیش را برای به دست آوردن نتایج یک پیشنهاد(مثلاً جایزه یا تخفیف) در اختیار شرکت یا سازمان...

read more

Event Marketing یا بازاریابی رویداد چیست؟

Event Marketing یا بازاریابی رویداد چیست؟ بازاریابی رویداد اصطلاحی برای توصیف فرآیندِ ساخت و توسعهٔ بستری برای نمایش و ارائه‌ٔ محصول، خدمات ویا اهداف خاص یک شرکت به منظور تبلیغ بر اساس تعامل با مخاطبان است. رویدادها ممکن است بصورت آنلاین یا آفلاین...

read more

بازاریابی محتوایی

 بازاریابی محتوا     آیا تابه‌حال جمله‌ی«محتوا پادشاه است» را شنیده ­اید؟ اگرچه پیش از این بازاریابیِ محتوایی[1] صرفاً بعنوان راهی برای تمایز از رقبا شناخته می­ شد، اما اکنون برای هر برند مدرنی به یک ضرورت مبدل شده است...

read more

چرا لوگوها در تبلیغات مهم هستند؟

چرا لوگوها در تبلیغات مهم هستند؟ هنگام تبلیغات برای یک کسب‌وکار، برای اطمینان از اینکه یک برند یا نام تجاری از بالاترین پتانسیل خود استفاده می‌کند روش‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از لوگوها یکی از انواع روش های تبلیغاتی است که بسیاری از کسب و کارها آن...

read more

سمپلینگ چیست ؟

سمپلینگ چیست ؟ سمپلینگ در اصطلاح ساده به فرایند ارائه نمونه‌های رایگان از یک کالا به خریدارانی که از مغازه دیدن می‌کنند برای سنجیدن و تجربه استفاده از آن کالا، گفته می‌شود. آنچه در اینجا بیشتر اهمیت می‌یابد این است که چرا این فرایند تأثیر مطلوبی دارد در بازاریابی...

read more

چگونه یک بیلبورد تبلیغاتی بی‌نقص داشته باشیم؟

چگونه یک بیلبورد تبلیغاتی بی‌نقص داشته باشیم؟ نگاه مصرف‌کنندگان به بیلبوردها دیگر مشابه بیست یا سی سال پیش نیست. بااینکه بیلبوردها هنوز هم فضایی عالی برای تبلیغات به شمار می‌روند، امروزه حواس بسیاری از مصرف‌کنندگان در هنگام رانندگی بیشتر به...

read more

تبلیغات تیزینگ چیست ؟

تبلیغات تیزینگ چیست ؟ تیزینگ در تبلیغات به نوبه خود یک ژانر بحساب می‌آیند، شاید بیشترین شهرت خود را در زمینه رویداد های ورزشی داشته باشند. تعدادی از برجسته ترین مثال های آن عبارتند از تبلیغات سوپربول، که برای برانگیختن علاقه و کنجکاوی حتی پیش از پرده‌برداری از تبلیغ...

read more

5 روش تبلیغات آنلاین 

5 روش تبلیغات آنلاین  تبلیغات آنلاین در وب سایت ها در انواع مختلفی نمایش داده می شود. هر نوع از این تبلیغات ویژگی های خاص خود را دارد، به گونه ای متمایز درج می شود و هدف خاصی دارد.موارد زیر برخی از رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین هستند:     1. تبلیغات بنری...

read more

7 گام اصلی برای طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی – Spotlight 03

7 گام اصلی برای طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی این روز ها  طراحی و اجرا یک کمپین تبلیغاتی موفق دغدغه بسیاری از مارکتر ها است . در قسمت جدید اسپات لایت با  کارشناس مارکتینگ 360  همراه می شویم تا 7 گام اصلی برای طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی را...

read more

7 نمونه از بهترین شعارهای تبلیغاتی

7 نمونه از بهترین شعارهای تبلیغاتی   شعار تبلیغاتی، برچسب یا عبارتی است که یک شرکت برای بیان اهمیت محصولات یا خدمات خود یا کارکرد اصلی آنها استفاده می کند. به عبارت دیگر ، شعار تبلیغاتی عبارت کوتاهی در توصیف یک تجارت است. در دنیای رقابتی امروز ، ما هر روزه شاهد...

read more

پنج استراتژی قدرتمند برای بازاریابی ویدیویی

پنج استراتژی قدرتمند برای بازاریابی ویدیویی   طی چند سال گذشته، میزان بکارگیری محتوای ویدیویی صعودی بی سابقه را تجربه کرده است و به نظر نمی رسد که این افزایش در سال 2019 نیز تغییری کند. به بیان ساده، مصرف کنندگان محتوای ویدیویی را دوست دارند. دلیل خوبی نیز برای...

read more

6 دلیل که چرا باید در کسب و کار خود از پادکست استفاده نمایید

6 دلیل که چرا باید در کسب و کار خود از پادکست استفاده نمایید       طی سالهای اخیر ساخت پادکست محبوبیت فراوانی بدست آورده است. پادکست مجموعه ای از فایلهای صوتی دیجیتال است که میتوان آنرا از اینترنت دانلود (بارگیری) نمود. کاربر می تواند با پرداخت حق...

read more