22055390

آنچه کسب‌وکارها باید از اینستاگرام بدانند

آنچه کسب‌وکارها باید از اینستاگرام بدانند     شبکه‎‌های اجتماعی بسیار محبوب‌تر از آن هستند که بتوان آن‌ها را نادیده گرفت. این شبکه‌ها به آسانی در دستان مشتریان شما هر جا که آن‌ها می‌روند هستند. اینستاگرام اکنون بخشی از زندگی...

read more

استراتژی بازاریابی پپسی

استراتژی بازاریابی پپسی پپسی‌کو(PepsiCo)، شرکت مادر پپسی، با فعالیت در بیش از دویست کشور و برخورداری از بیش از صد سال تجربه در صنعت غذا و نوشیدنی همواره در این بازار پیشگام بوده است. سهولت خرید، دسترس‌پذیری، قیمت پایین و طعم دلپذیر از جمله توقعات مشتری در بازار رقابتی...

read more

8 کمپین موفق مسئولیت‌ پذیری اجتماعی شرکتی (CSR)

8 کمپین موفق مسئولیت‌ پذیری اجتماعی شرکتی (CSR) مسئولیّت‌پذیریِ اجتماعیِ شرکتی (CSR) به مشاغل بزرگ و کوچک اجازهٔ تغییراتِ مثبت می‌دهد. این امر زمانی محقق می‌شود که شرکت‌ها  تصمیم می‌گیرند تنها به سود خالص خود نپردازند بلکه سود اقتصادی خود را در کنار به دست آوردن...

read more

استراتژی برند

استراتژی برند چیست ؟ استراتژی برندِ مؤثّر، ایدهٔ یکپارچه‌سازی است که تمامیِ فعّالیّت‌ها، اقدامات و ارتباطات به دور آن شکل می گیرند. استراتژی برند در مورد همهٔ محصولات و خدمات صادق است و در گذر زمان اثر آن ظاهر می‌شود. استراتژی‌های برند برتر چنان متفاوت و پرقدرتند که...

read more

لید چیست؟

لید چیست؟ منظور از لید فردی است که به هر نوع، هر شکل یا هر صورتی علاقه خود را به محصولات یا خدمات یک شرکت نشان می‌دهد. معمولاً یک فرد زمانی به لید تبدیل می‌شود که اطلاعات شخصیش را برای به دست آوردن نتایج یک پیشنهاد(مثلاً جایزه یا تخفیف) در اختیار شرکت یا سازمان...

read more

Event Marketing یا بازاریابی رویداد چیست؟

Event Marketing یا بازاریابی رویداد چیست؟ بازاریابی رویداد اصطلاحی برای توصیف فرآیندِ ساخت و توسعهٔ بستری برای نمایش و ارائه‌ٔ محصول، خدمات ویا اهداف خاص یک شرکت به منظور تبلیغ بر اساس تعامل با مخاطبان است. رویدادها ممکن است بصورت آنلاین یا آفلاین...

read more

بازاریابی محتوایی

 بازاریابی محتوا     آیا تابه‌حال جمله‌ی«محتوا پادشاه است» را شنیده ­اید؟ اگرچه پیش از این بازاریابیِ محتوایی[1] صرفاً بعنوان راهی برای تمایز از رقبا شناخته می­ شد، اما اکنون برای هر برند مدرنی به یک ضرورت مبدل شده است...

read more

چرا لوگوها در تبلیغات مهم هستند؟

چرا لوگوها در تبلیغات مهم هستند؟ هنگام تبلیغات برای یک کسب‌وکار، برای اطمینان از اینکه یک برند یا نام تجاری از بالاترین پتانسیل خود استفاده می‌کند روش‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از لوگوها یکی از انواع روش های تبلیغاتی است که بسیاری از کسب و کارها آن...

read more

سمپلینگ چیست ؟

سمپلینگ چیست ؟ سمپلینگ در اصطلاح ساده به فرایند ارائه نمونه‌های رایگان از یک کالا به خریدارانی که از مغازه دیدن می‌کنند برای سنجیدن و تجربه استفاده از آن کالا، گفته می‌شود. آنچه در اینجا بیشتر اهمیت می‌یابد این است که چرا این فرایند تأثیر مطلوبی دارد در بازاریابی...

read more